Etusivu > Wellpackista > Palautekäytäntö verkkosivustolle

Palautekäytäntö verkkosivuille

Päivitetty 22.04.2024

1. Palautekeräys

Arvostamme palautetta lukijoiltamme ja yleisöltämme, sillä se auttaa meitä parantamaan sisältöämme. Palautetta voi lähettää meille sähköpostitse wellpack@wellpack.fi tai sosiaalisen median kanavien kautta.

2. Vastavuoroisuus

Pyrimme vastaamaan palautteeseen nopeasti. Tiimimme käy säännöllisesti läpi saapuneen palautteen..

3. Rakentava kritiikki kannustetaan

Kannustamme rakentavaa kritiikkiä yleisöltämme. Arvokkaat näkemyksenne ja ehdotuksenne auttavat meitä tunnistamaan parannettavia alueita ja kehittämään käyttökokemusta.

4. Palautteen tarkastusprosess

Palaute lajitellaan ja analysoi organisaatiomme asiaankuuluvien osastojen toimesta. Varmistamme, että kaikki palautteet käsitellään huolellisesti ja että toistuvat aiheet tunnistetaan.

5. Jatkuva parantaminen

Palaute on keskeinen osa jatkuvaa parantamistyötämme. Pyrimme toteuttamaan muutoksia ja parannuksia saadun palautteen pohjalta, jotta voimme tarjota parempaa palvelua ja vastata huolenaiheisiin.

6. Yleisön osallistaminen

Analysoimme kävijädataa ja intressejä, sekä olemmeOlemme vuorovaikutuksessa yleisömme kanssa sosiaalisen median, kyselyiden ja säännöllisten palautepyyntöjen kautta. Palautteenne auttaa meitä ymmärtämään tarpeitanne ja mieltymyksiänne, jolloin voimme kehittää sisältöämme.

7. Käyttäjäkokemuksen etusijalle asettaminen

Käyttäjäkokemukseen liittyvä palaute on erityisen tärkeää. Etsimme jatkuvasti palautetta verkkosivujemme navigoinnista, sisällön luettavuudesta ja yleisestä käytettävyydestä varmistaaksemme sujuvan käyttökokemuksen.

8. Sitoutuminen toimintaan

Olemme sitoutuneita toimimaan palautteen perusteella. Mikäli mahdollista, toteutamme ehdotetut parannukset ja viestimme päivityksistä käyttäjillemme.

9. Valitusten käsittely

Otamme valitukset vakavasti ja käsittelemme ne nopeasti ja ammattimaisesti. Tavoitteenamme on käsitellä huolenaiheet, ratkaista ongelmat ja ylläpitää positiivisia suhteita yleisöömme.

10. Julkiset kiitokset

Kun toteutamme merkittäviä muutoksia tai parannuksia palautteiden perusteella, tunnustamme niitä antaneiden henkilöiden arvokkaan panoksen julkisesti.